_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
VooDoo MuSiC................................. Sameh Hashem



don_voodoo@yahoo.com .........+2- 011 28 98 085

_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

السبت، مايو 16، 2009

حظى حبيتك - سامح هاشم . سامح فاروق



حظــى حبيتــك

ألحانى وتوزيعى
الكلمات بالاشتراك مع سامح فاروق
وغناء سامح فاروق
___

O.A: FAT JOE

هناك 18 تعليقًا:

غير معرف يقول...

حلوه مووووووووز يا سامح ...ممكنتش اعرف ان عندك مشاعير ومحاسيس...


واللحن جامد

وصوته جامد




بس صوتى احلى طبعا والا اى رايك ههههههههه


لولو

ســـــامح هــــــاشم يقول...

سلام كبير قوى للمطربة القنبلة والعبقرية الفذة وبنتى حبيبتى اللى مربيها
لولووووووو
_______
إنتوا ساكتين ليه؟؟؟
حد يفرقع قنبلة نووية تحية ليها على الرد الجامد يا جدعان!!!

Thank u, Thank u, Thank u Lolo!!!

غير معرف يقول...

الصوت حلو والتوزيع حلو بس الخلفيه مغطيه على صوته شويه .

ســـــامح هــــــاشم يقول...

شكراً على التعليق....
كل اللى هنا ديموهات ، وأنا معييش مهندس صوت كويس لغاية دلوقتى...

إنت مين؟؟!!

غير معرف يقول...

شكل سعادتك بتتريق...ماشى هباه اسمعهالك ونشوف :P:P


lolo

ســـــامح هــــــاشم يقول...

والله العظيم لو غنيتيها أحسن منه لأكون مخليكى ماضية بكرة الصبح...

وهشيل صوته وأحط صوتك مكانه كمان....

إشطة يالولو؟؟؟

أى خدمة يا مزة!!

(-:

غير معرف يقول...

بجد جامده يا سامح ورائع بجد طبعا هى حتى الان تعتبر ماخلصتش بس انا ليا طلب واحد بس انك تغير اللى بيغنى اللى هو سامح فاروق هو بيأدى كويس لكن صوته ضايع وخامة صوته مش كويسه

ثانيا بقى

ولا بلاش ثانيا تقبل تحياتى وخلاص

سامح طاحون
شاعر غنائى وملحن

غير معرف يقول...

لا قول ثانيا يا سامح ....شكلك هتقول ان صوتى وحش ههههه .....

متشغلنى معاك يا سامح انا بالف شعر حتى اسال موحه

غير معرف يقول...

وبعدين مانت عارف رايى فى موضوع الغنا دا يا موحه يعنى حتى لو غنيتها احلى مش همضى

وعموما هسمعهالك ونشوف

ســـــامح هــــــاشم يقول...

- شكراً ياسمسم على التعليق ، فعلاً كل اللى هنا ديموهات وبس...

بصراحة بستخسر أعمل ماستر غير لما أبقى متأكد إن الشغل رايح ، ثم يعنى إنت شايف الحالة ملبن ع الآخر؟؟؟

- نفض للبت دى....
دى بتتكلم وبس ، وكانت راجل تثبت العكس!!

شكراً مرة أخرى ،،،،،

غير معرف يقول...

ياسلام طيب سيبك من الصوت يا موحه

انا بكتب حلو والا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


انا ميتنفضليش يا موحه ها!!!


بتكلم جد يا (سامح طاحون )

ســـــامح هــــــاشم يقول...

والله بتكتبى حلو...
بس كلامك ماينفعش يتغنّى...
شغلك مكانه حرب الكلمات مش هنا..

هبقى أسمع سامح حبة من شغلك!!

غير معرف يقول...

ماشى يا حاج


منتظره الرد


هبعتلك الفايل بس ابقى اكسبت ها ؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

بصراحه كلمات الاغنيه حلوة اوي وحتي اللي بيغني صوتو كويس

بس بصراحه الكلمات احلي

يعطيك الف عافيه ويعطيك شقة صغيرة تعملها استدديو الاهرام كلو بس ابقي تفتكرني وتخليني اغني انا اللي دعتلك ها

بس انا بلاحظ انك بتلحن نفس النمط

عامة ربنا يوفقك يارب

شاهندا ابراهيم

بايتو ومرسيتو

ســـــامح هــــــاشم يقول...

شاهندا....
الكلمات كتبناها مع بعض...
أنا السنيو والكوبليه الأول ، وسامح فاروق السنيو والكوبليه التانى...
__
ياجميل من غير ستوديو خالص ، أنا من قبل المسابقة وانا قايل لسامح طاحون يبعتلى أى حد محتاج أى مساعدة...
وأى وقت تحبى تسجلى انا تحت أمرك...
___
أغلب شغلى الفترة اللى فاتت كان الكترونيك بس...
لكن دلوقتى ابتديت اشتغل فى الشرقى والوتريات ، وبإذن الله ده هايفرق كتير معانا بعد كده...
___
ألف مليون شكر على مرورك ياشاهندا
ويارب أشوفك قريب....

غير معرف يقول...

الشكر علي ايه انت بجد موهوب وكلماتك جميلة ربنا يوفقكو ويوفق اي حد من الشباب اللي زيك ويوصلكو لحلمكو

علي فكرة انا منفعش اغني بس كنت بهزر انا ممكن ابقي مذيعة اما غنا ممكن ابقي مستمعة شاطرة مش صوتي وحش بس مينفعش اغني يعني الغنا للبنت مش مستقبل وبعدين بابا يقطعني بس يعني ممكن اغني زي سبايكي متخفيه هههههههههههههه ومتقولش لحد

بجد كلمات واغنية جميلة من غير مجاملة
حتي اسمها جميل جدا مع انها طلعت روحي لما سمعتها من النت بس برضو سمعتها بالاخر

المهم بقي حيجي يوم تتشهر وانا اتشهر واستضيفك بالبرنامج بتاعي يعني يوم متشهر مش دلوقت بس ساعتها مش تتغر علينا وتقول مش فاضي

ههههههههههه


ربنا يوفقك يارب

تحياتي لله

شاهندا ابراهيم

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
ســـــامح هــــــاشم يقول...

"بجد كلمات واغنية جميلة من غير مجاملة
حتي اسمها جميل جدا مع انها طلعت روحي لما سمعتها من النت بس برضو سمعتها بالاخر"

من هنا ورايح تقدرى تنزلى شغلى من على موالى
http://www.mawaly.com/music/egypt/sameh_hashem/albums

بس ده مش معناه إنك تحرمينى من تعليقاتك الجميلة على البلوج

وفيه البلوج الجديد كمان هايعجبك
حرب الكلمات:
www.words-war.blogspot.com

"المهم بقي حيجي يوم تتشهر وانا اتشهر واستضيفك بالبرنامج بتاعي يعني يوم متشهر مش دلوقت بس ساعتها مش تتغر علينا وتقول مش فاضي"

يااااااارب ياشاهندا تبقى المذيعة اللى بتحلمى بيها
واستضيفينى بس انتى فى أى برنامج حتى لو كان (خلف الأسوار)....
وأنا عمرى مابقصر مع الناس اللى بحبهم وبيحبونى..

* على فكرة برضه ممكن تغنى!!!!

حاولى تبعتيلى إيميلاتك أو تليفوناتك..
don_voodoo@yahoo.com
don_voodoo@hotmail.com

0112898085
0233850921

UNIT:FireStone -- VooDoo MuSiC