_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
VooDoo MuSiC................................. Sameh Hashem



don_voodoo@yahoo.com .........+2- 011 28 98 085

_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الأحد، أبريل 12، 2009

Electro House Attack



هاوس ريمكس
من ألبوم
Valentine's Tragedy
سامح هاشم
عمرو دياب
Ace Of Base

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

el mazzika tmam gedan
bas 5ali el mix le mo3;ni wa7ed bas ykon afdal

ســـــامح هــــــاشم يقول...

فى أعمال قادمة إن شاء الله ياقائد..
أنا لقيت الناس بتسمع عمرو.. قلت أديهم عمرو..
هههههه

شكراً على آرائك ياكبير وخليك متابع...

غير معرف يقول...

تمام يا موحه....بس مين الاخ ال بيطلع فالنص يلغوش على عمرو دياب دا...نت عارف انا مليش فحوار الريمكسات دا...فمعرفش اقيمه...بس انا بالحاسه العاشره بتعتى حسه انه حلو...

ســـــامح هــــــاشم يقول...

الأخ اللى بيطلع يلغوش على عمرو ده هو اللى بيحفظلى حقى فى التراك!!!
عشان العالم الواطية اللى ممكن تنزل حاجة وتنسبها لنفسها...

أنا عارف إن مالكيش فى الريمكسات ولا فى الإلكترونيك أساساً، بس على أى حال تسلميلى وتسلملى حواسك الخمستاشر كلهم!!!

أشرقت يقول...

فنان ياولد والله
بس زى ماقلتلى فعلا لو عمرو دياب سمعك هيضربك بالرصاص
بااااااى

مهاب القاضي يقول...

انا اكتشفت مدونتك بالصدفة وعجبني شغلك قوي .... احب اقولك خلاص بقى ليك جمهور في الصعيد يا نجم وبجد انت فنان وجميل قوي التراكات اللي فيها ممزوج الشرقي مع سيمفونيه .... ربنا معاك لان عمرو ممكن يضربك بالرصاص
mohab_elkady"yahoo.com

ســـــامح هــــــاشم يقول...

أنا فنان يا أشرقت؟؟
بقى دى آخرة العشرة ، تتهمينى الإتهام الباطل ده؟؟
على أى حال هاعتبرها مجاملة وأقول لك شكراً!!!

وشكراً على الردوووود الكتيرة دى ياقمر...
بس بجد أنا ماعنديش الصبر عشان أرد على كل ده..
هكلمك النهاردة يا مزّة!!!

____________

إيه يا معلم الصدفة الجامدة دى؟؟؟
أنا ضفتك على الياهوو يا كبير وخليك متابع معايا....

شكراً ياإيهاب على التشجيع ، وعلى فكرة أنا كان ليا مستمعين فى لندن وسويسرا والنمسا وتركيا وأبو ظبى...
بس ماكنتش أحلم يبقى ليا جمهور فى الصعيد بصراحة!!
ههههههههه

على فكرة عمرو حاول يغتالنى 6 مرات أول إمبارح!!
هع هع هع....

غير معرف يقول...

لا انا ليا فالالكترونيك انت ناسى انى هندسه يا كابتن

اما بالنسبه للتكنو فمعرفتى بيه زى معرفه باليابانى كدا

لولو

ســـــامح هــــــاشم يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ســـــامح هــــــاشم يقول...

ده شىء طبيعى...

إنتى ماتعرفيش إن اليابانيين بيتكلموا تكنو دلوقتى؟؟!!!!

UNIT:FireStone -- VooDoo MuSiC