_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
VooDoo MuSiC................................. Sameh Hashem



don_voodoo@yahoo.com .........+2- 011 28 98 085

_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_-ــ-_
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الأحد، مارس 08، 2009

عايــــــش وبحلـــــم




الأغنية من كلماتى وألحانى وتوزيعى
وغناء رامى أبو الفتوح..

الصوت تعبان شوية
بس قريب هاتتحل المشكلة دى!!!!

هناك 12 تعليقًا:

غير معرف يقول...

جامدة كييييييييييك ومن احلى الحاجات الى سمعتهالك يا معفن

فيفا فوودووووووو
اديها كمان يامعلم

غير معرف يقول...

المزيكا اعلى من الصوت كتير والكلام مش باين
باقى الحجات اللى تحت احلى عشان مزيكا بس
بس انت فنان بجد يامان وربنا يوفقك

تامر بدر

ســـــامح هــــــاشم يقول...

أدينى بديها يامعلم إيكاروس!!!
____________________

تامر باشا...
أولاً أنا بجد يشرفنى زيارتك للبلوج المتواضع بتاعى...
ثانياً ياقائد أنا كنت كاتب تحت التراك إن الصوت تعبان شوية ،لأن المايكات مكانتش تمام عندى..
بس الحمد لله دلوقتى كله تمام ولا ينقصنا سوى رؤياك...

غير معرف يقول...

عجبانى الغنوه دى..انت عارف احلى اغنيتين بحبهم هى والتانيه ال انت عارفها .....ربنا يوفقك ان شاء الله..

ســـــامح هــــــاشم يقول...

كويس إنها عجبتك يالولو...
للأسف الأغنية التانية ماقدرش أرفعها غير بإذن صاحبها...
أحمد حميد دماغه ناشفة ومابيحبش شغله يبقى منتشر من غير مقابل!!!

شكراً على المتابعة يا لولو.....

اشرقت يقول...

جامد موووز الواد دا
لو فاضى احجزهولى ههههههههه

كنت كاتبها عشان مين دى ياعفريت؟
انا عرفة بس بستهبل هههههههههههههه

ســـــامح هــــــاشم يقول...

خطب من اسبوعين بس يابنت الفقرية!!!

منا قلتلك تعالى ، الشرع محلل لى أربعة...
بس انتى اللى مارضيتيش...

إلبسى فى حيطة بقى وخليكى لما تعجزى وسنانك تقع من غير بوسة حتى!!!!

P-:

رامي يقول...

الف مبروك ياحبيبي...
وربنا معاك بحبك مووووووت
والف مبروك ليك يسامح ....

ســـــامح هــــــاشم يقول...

الله يبارك فيك يارامى..

لولاك مكانش ده حصل ياقائد..

عايزين نشوفك قريب..

كابو يقول...

ممكن اقول لحبيب قلبي رامي مبروك
ولسامح اقولو ربنا يوفقق
كابووو

كابوو يقول...

سوري يا سامح....
انا ليه تعليق
رامي احلي من الصوره دي بكتير

ســـــامح هــــــاشم يقول...

الله يبارك فيك ياجميل
وأوعدك أول ما اشوفه هانبقى نعمل بوستر أحلى من كده..

بس هو يبطل الندالة اللى فى دمه ويجيلى..

على فكرة أنا سمعت أغنية فرق واضح لأحمد مرزوق الشاعر وجهاد سيف وناس تانية كتير من الوسط وعجبهم جداً آداء وإحساس رامى فيها..

وحالياً أنا بحضر ألبوم جديد ومرشحله كذا أغنية فيه..

UNIT:FireStone -- VooDoo MuSiC